Facebook tracking pixel Spring naar inhoud

Altijd het beste antwoord

Klantcontact

Bij onze frontoffice werken slimme pensioenspecialisten. Mensen die graag het gesprek voeren met pensioendeelnemers en hun werkgevers. Die liefst sámen zoeken naar oplossingen.

Eerste aanspreekpunt

De collega’s van onze frontoffice zijn het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Of beter: de klanten van onze klanten. Want met TKP werken we voor pensioenfondsen. Dat zijn onze directe klanten. Hun klanten zijn de mensen die nu pensioen opbouwen of ontvangen – dat zijn de zogenaamde deelnemers. Onze frontoffice helpt deelnemers en hun werkgevers námens de fondsen. En natuurlijk, soms zijn problemen te complex om zelf of met het team op te lossen. Gelukkig is TKP een platte organisatie, waarin je snel de juiste specialisten vindt.

Veel afwisseling

Onze frontofficecollega’s zijn experts in de fondsen waar zij voor werken. Inhoudelijk, in de reglementen en berekeningen – en in de cultuur en stijl van aanspreken. De meeste frontofficecollega’s zijn hoogopgeleid en in het bezit van pensioenopleidingen. Voor de kenners: SPO 1, meestal ook SPO 2. Nieuwkomers bieden wij zo’n pensioenopleiding overigens in huis. Omdat wij onze dienstverlening digitaliseren, is onze frontoffice hét aanspreekpunt bij vragen over die vernieuwing. En ja, dat brengt soms klachten met zich mee – inclusief de klachtafhandeling.

Constante service met omnichannel

Met dank aan digitalisering breken we de muren tussen de verschillende klantcontactkanalen in een hoog tempo af. En daarmee timmeren we hard aan onze omnichannelaanpak. Wanneer een klant straks belt, toont ons omnichannelsysteem direct wat deze klant eerder via e-mail of chat al besprak. Daar kunnen onze 130 frontofficecollega’s dan meteen aan refereren. Dat maakt het eenvoudiger voor ons om altijd constante service bieden. Lijkt het jou mooi om hieraan mee te bouwen? Dan leren we je graag kennen.